8 lutego 2014

Takie tam focenie ;)

Zima jest, ale jakby jej nie było, więc nasze kociaste korzystają z uroków balkonowania na całego :) 
Postanowiłam zrobić im kilka zdjęć ... w końcu dawno ich nie pokazywałam, a że słoneczko sprzyjało moim planom ;) To i owo złapałam w kadrze ;)
Tak dziś się prezentuje Eye of a Tiger GreenGrove*PL
Tiger z Easy Rider of Brenda's Garden:
 Easy:
Easy wspaniale wyrasta, jesteśmy z niego bardzo, ale to bardzo zadowoleni i mamy nadzieję, że będzie tak nadal :) Stał się naszym oczkiem w głowie :) 
SC Donna Dulcymea Agiraj*PL:
Ta to potrafi miny robić, prawda?
Tiger:
 czyż nie jestem przystojniakiem ?
 North Poopo GreenGrove*PL z miną ... "ty mnie lepiej nie denerwuj ;) "
 Chłopak ma sporo na głowie ... jeśli wszystko pójdzie dobrze, w marcu przyjdą na świat jego pierwsze dzieci. To chyba tłumaczy jego zafrasowaną minę ;)
Uwielbiam jego kolor :) Jest taki ... głęboki ;)
Easy:
Easy, a w tle SC Bonne Chance LynxCoon*PL, DM:
Bandito vom Newanhof:
 Ten to chyba już nie spoważnieje :) Wariat z niego i przylepa. A jakby tego było mało - jeszcze gaduła :)
 IC Jupiter Costi GreenGrove*PL:
 Jupiter i Easy:
 
Dwóch najlepszych kumpli - kochają wspólne zabawy i psoty ;) 
 Easy:
 Tiger zapatrzony prezentuje swój profilek:
Easy raz jeszcze:
Taką ma przepiękną kufkę, oj ma ;) 
Pozdrawiamy !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz