28 stycznia 2012

Troszkę wspomnień cz. I

Wkrótce 3 lata skończy nasz miot "C" !!!! Kiedy to przeleciało! Ta data sprawiła, że opiekunka dwójki kociaków z tego miotu Congo River i Chance of Life, postanowiła powspominać ich życie ;) Popatrzcie co z tego wynikło :):):):) Tak o nich napisała:
Powoli zbliżają się 3 urodzinki kociaków i ostatnio poprzeszukiwałam ich watek. Zanim wrzucę nowe zdjęcia - przypomnę kilka najśmieszniejszych starych fotek. Mam nadzieję, że się wam spodobają.

Zaczęło się tak:

otworzyliśmy oczka:


i weszliśmy w etap największych kocich wypłoszów na świecie (koleżanka widząc wtedy te zdjęcia powiedziała "boże kupujesz takiego paskuda za xxx tys a potem 3 miesiące się modlisz by to to na maine coona wyrosło" :):):)



jak wam się podoba wprowadzenie?

Dalej było tylko gorzej i łatwo nie było
Rozmowy na najwyższym szczeblu

Kabanka hmmm nie miała już jak odpowiedzieć

Ale potem niestety oddała ( z szylkretkami lepiej nie zadzierać )
Zamachy na życie rudaska i inne nauki konwersacji


Mały blagający o ratunek

Molestowania

help, wypuśćcie mnie! ja już czysta jestem !!

Strzykawki !!!

hmm a może to to jadalne ??

a pfeeeeee

o rany co oni mi dali, musieli coś tu wsypać, aż mi się oczy rozjechały i coś nie mogę sobie poradzić z własnymi łapkami
CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz