1 lutego 2012

Troszkę wspomnień cz. III

I dalszy ciag przygód Rufusa i Kogi pisanych przez ich opiekunkę :) Miłego czytania i oglądania :):):)

No to zamieszkaliśmy w nowym oddalonym o kilkaset km od poprzedniego domku.
Najpierw trzeba było sprawdzić czy wszystko jest prawdziwe

i wygodne
 
poznaliśmy potwory (no dobra – Koga poznała – Rufi zwiał)

Okazało się, że potwory wyżerają nam jedzonko z misek

Ale wcale nie było tak źle - odkryliśmy najlepszą rzecz na świecie!: TULENIE SIĘ !!!!!
Wersja grupowa - poziom hard - wersja grupowa jednoczłowiekowa

wersja pleckowa jednoczłowiekowa



no i wersja pleckowa tyłko wystawialna

no i oczywiście wersje "miziaj mnie miziaj"




a na koniec mokrutki buziol w podzięce

No i skoro jesteśmy przy tym tuleniu się i buziakach to czas na naszą Love Story

Pierwsze zaczepki

Gryzy w uszko

 Odważniejsze pacnięcia łapką

Identyczne zakochane spojrzenia

pierwsze romanse

no chodź malutka – coś Ci szepnę na uszko

to nie tak jak myślisz

kłótnie małżeńskie to proza życia


Ostatnie dni w starym domku

Pierwsze dni razem w nowym domku

czułości

dzielenie się posiłkiem

no tak ostatnio wampiry są w modzie

yyyyyy ...... tylko dla dorosłych?


Kocia sjesta


Mój Ci On
Miłość kwitnie

Miłość coraz dojrzalsza

No kto by tak nie chciał



ja jestem Macho a to moja Lady


W sumie ogólnie to nudno jest kochamy się kochami i co jakiś czas tłuczemy ale życie jest wspaniałe

tak tak, potrzymam łapkę by Ci słoneczko w oczy nie świeciło

mrauuuu alez mam piękną żonę, normalnie kocice

A jakiego ja mam kocurrro :)


I właśnie tak nam się układa życie :):):).

A podsumowując
Czy ktokolwiek się spodziewał, że z największego wypłosza na świecie i w dodatku kotka specjalnej troski, no i największego pechowca wyrośnie takie cudo?


a z tego ciumkającego kłapouchego szkraba taki kocurro (nadal ciumkający ale to szczegół ) :


chociaż nie, cofam to co napisałam, Rufi wcale nie wyrósł - on jest nadal wielkim (10,5) ciumkającym i tulącym się kociątkiem. Do dorosłości mu stanowczo daleko, w tym domu za to to Koga jest mózgiem

Mam nadzieję, że się wam podobało

Nam podobało się ogromnie :):):) Dziękujemy za możliwość zamieszczenia Twoich opisów na blogu :):):)

2 komentarze:

  1. Rude i czarne! Świetne kociaki i trafiły do super domów! Czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta dwójka jest akurat w jednym domku ;)

    OdpowiedzUsuń