28 września 2011

Tajemnica wyjaśniona!

Chodziłam tak sobie od wczoraj i rozmyślałam nad przyczyną, dla której Kungur Tagh nie pała miłością do mięska. Jest nieco mniejszy od brata (niewiele, ale jednak), więc ten mały entuzjazm mnie nieco martwił. Dumałam, jak zachęcić go do przejścia na dietę bezmleczną, dumałam ... a tu takie zaskoczenie!

Już się nie matwię :) :) :)

Zagadka została wyjaśniona!

Kungur Tagh jest miłośnikiem suchej karmy !!!! Właśnie teraz radośnie trzęsąc uszkami zajada karmę RC Baby Cat :):):) Został przeze mnie przyłapany podczas tej czynności. Ukrywał się mały łobuz, a sądząc po szybkości znikania kulek, nie był to jego "pierwszy raz" :) Karma stała sobie w kojcu malców od początku, ale myslałam, że zjada ją jedynie Joy, żaden mały amator tego jedzonka się wcześniej nie ujawnił :)

A człowiek niemądry się zamartwia! Kotek da sobie przecież radę! Czego jak czego, ale suchej karmy przecież nigdy nie brakuje ;)

Kungur to prawdziwy zuszek - łakomczuszek :):):) I smakosz do tego, ech :):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz