1 grudnia 2009

Aspen Ville GreenGrove*PL

Aspen Ville, obecnie zwana Małą Mi (na przekór nieco, bo jest wielką kotką ;) została PREMIOREM !!! Trzy potrzebne certyfikaty zdobyła podczas trzech wystaw, dwukrotnie była w tym czasie nominowana do Best in Show - raz uznana została najlepszą kotką/kastratką wystawy :):) (Best Oposit Sex). Jestem bardzo dumna z tej naszej dziewczynki !!! I z całego serca gratuluję jej cudownej opiekunce!!! Mi nie mogła znaleźć dla siebie bardziej kochającego serca :):):)

Urodziła się jako jedna z szóstki kociąt z miotu "A". Miotu, który przysporzył nam tyle radości, co obaw i strachu :) Był to pierwszy miot w naszej hodowli. Oczekiwanie na narodziny było pełne obaw, lęków ... Nie wiem jak udało się nam to przeżyć! Poród kosztował mnie tyle wysiłku i lęku jak żaden później ! A przecież tylko asystowałam ;)
Kociaki, które przyszły na świat nas zachwyciły! Zresztą nie tylko nas. Czterokrotnie wzięliśmy je na wystawę i czterokrotnie zdobyły tytuł Best in Show Litter kat. II - najlepszego miotu wystawy w kategorii kotów półdługowłosych. Sprawiło nam to wiele radości i przyspożyło nam masę wzruszeń :):):)
Wystawową karierę kontynuuje trójka z nich; Aspen Ville, Angel Falls i nasza Amazing Beauty. Wszystkie bardzo dobrze sobie radzą :) Angel Falls jest obecnie Grand Inter Championem a Beauty Championem. Będą jeszcze wystawiane. Liczymy na ich dalsze sukcesy :)
Aspen Ville zapamiętałam w sposób szczegółny. Miała zwyczaj podczas snu kłaść ciepłą łapkę na moim policzku, delikatnie masować ... cudnie przy tym mruczała ... To były niezapomniane chwile!
Jesteśmy bardzo dumni z całej trójki !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz