15 grudnia 2009

Brunetki, blondynki ...

Znacie tę piosenkę ? "Brunetki, blondynki, ja wszystkie Was dziewczynki ... " mogłabym ją bez ustanku śpiewać z drobną modyfikacją "Szylkretki, ciapatki ... " :)
Z tym kolorem i moim "podobaniem się" było zupełnie inaczej niż ze srebrnym klasykiem ;) Nigdy, przenigdy, brzydkie to to, takie pociapane ... nie, to nie mój kolor ... Taaaa ... Kto raz pokocha szylkretkę, nigdy się z tego uczucia nie wyleczy !!
Gdy na świat przyszła szylkretowa Boni, no co tu dużo mówić - byłam zawiedziona! Chciałam pręgowaną szylkretkę z białym, a tu taki zonk! No ale kotka super, kolor rzecz drugorzędna ... Boni rosła, obserwowałam ją, patrzyłam, patrzyłam ... i sama nie wiem kiedy przepadłam! A kiedy do mnie przyjechała, rozgościła się w naszym mieszkaniu i moim sercu ...
Cudotwórczyni mała sprawiła, że teraz jak zobaczę szylkretkę, miękną mi kolana a oczy zaczynają mi podejrzanie świecić :):):)
Co ciekawe, pojąć nie mogę, jak komuś mogą się nie podobać szylkretki?! Oczu delikwent nie ma, czy jak ??? Ale to nie tak - szylkretki poznaje się sercem. Mają nie tylko niepowtarzalny wygląd ale i charaktery. Gdy patrzą człowiekowi w oczy, coś się wewnątrz zmienia. Gdy podają łapkę do miziania, grzeje ona jak żadna inna, gdy rozrabiają, mają takie miny, że za nic nie można się na nie gniewać!
Są jedyne i niepowtarzalne - wszystkie razem i każda z osobna. Tworzą z opiekunem niezwykle silną, emocjonalną więź ... Mam czasem wrażenie, że zaglądają wprost do ludzkich serc niosąc nam to, czego najbardziej w danym momencie nam trzeba ...
Jedna z moich szylkretek ma na imię Delilah Love ... jak koteczka Frediego Mercury'ego, o której napisał piosenkę ... Mogłabym jej słowa odnieść do każdej z moich szylkretowych dziewczynek :)

Delilah, Delilah
Oh my, oh my, oh my - you're irresistible
You make me smile when I'm just about to cry
You bring me hope, you make me laugh - you like it
You get away with murder, so innocent
But when you throw a moody you're all claws and you bite -
That's alright
Delilah, Delilah
Oh my, oh my, oh my - you're unpredictable
You make me so very happy
When you cuddle up and go to sleep beside me
And then you make me slightly mad
When you pee all over my Chippendale Suite
Delilah, Delilah
Hey - Hey - Hey You take over my house and home
You even try to answer my telephone Delilah,
you're the apple of my eyes Meeow, Meeow, Meeow
Delilah - I love you
Oh you make me so very happy - you give me kisses
And I go out of my mind ooh Meeow, Meeow, Meeow, Meeow
You're irresistible - I love you Delilah Delilah -
I love you
You make me very happy
Oooh - I love your kisses
Oooh - I love your kisses

(Queen "Delilah")

1 komentarz:

  1. Gabrysiu, a ja właśnie słucham "In my defense" Frediego, dosłownie w tym samym czasie ...
    Całusy dla wszystkich dziewczynek, nie tylko szylkretowych ;) No i dla chłopca- "królowca" ;)

    OdpowiedzUsuń